Elif Aydın Şeker Hastalığını Nasıl Sildi ?

Elif Aydın Şeker Hastalığını Nasıl Sildi ?

Elif Aydın Şeker Hastalığını Nasıl Sildi ?    İstanbul’da yaşayan Elif Aydın henüz hastalık ile tanıştığında 14 yaşındaydı. Yaşamı bir anda hastalığın teşhisi ile istemediği bir yola sürüklenen Elif Hanım, mutlulukları ve hayalleri yıllar boyunca erteledi. Buna karşın hiçbir zaman vazgeçmedi ve artık bu amansız savaşta Elif Hanımın yanında şifalı bitkiler var.

    Elif Aydın için tüm sıkıntıların başlangıcı yaşadığı ağız kuruluğu şikayetleri olmuştu. Ne yazık ki vücudunun kendisine verdiği bu uyarıları fark edemeyecek kadar küçük olan Elif Hanım bekledi. Hastalık ise her gün sinsi bir şekilde Elif Hanımın vücudunda yayılmaya devam etti. Geçen zaman içinde hastalığa daha fazla direnemeyen Elif Hanım “hastalığın ilk belirtisi yaşadığım ağız kuruluğu olmuştu. Gün boyu su tüketmeme rağmen bir türlü son bulmayan bu sıkıntı yerini mide bulantısına ve kusmaya bıraktı. Korkmuştum ve hemen hastaneye gittik. Yapılan ilk kontrollerde doktorlar apandist teşhisi koydular. Hastalığa derhal müdahale edilmesi gerekiyordu. Doktorların önerisi ise ameliyat oldu.”

    Yapılan ilk kontroller neticesinde doktorların apandist teşhisi koydukları Elif Hanım için tek çözüm ameliyattı. Doktorlara güvenmeyi tercih eden Elif Hanım ameliyat masasına yattı. Ne yazık ki teşhis de müdahale de yanlıştı. Yapılan ameliyat sonrasında komaya giren Elif Hanım “yaşadığım şikayetlerin apandisten kaynaklandığını söyleyen doktorlar yanılmıştı. Yapılan ameliyat ile apandistim alınmıştı buna karşın komaya girmiştim. Derhal duruma müdahale edildi ve kontrol altına alındım. Yapılan testler neticesinde doktorların şimdiki teşhisi şeker olmuştu. Kalıcı bir tedavisi olmayan hastalığı bir ömür boyu taşımak zorundaydım. Tedavi için önerileri ise insülin kullanmam oldu.”

    Hastalığı kabullenmek Elif Hanım için kolay olmamıştı. Buna karşın ortada inkar edilemez bir gerçek vardı. Şeker hastası olan Elif Hanım hastalığa karşı doktorların tavsiyeleri ile direnmeye çalıştı. Buna karşın geçen zaman içine hastalığın etkilerini hayatında daha da etkili hissetmeye başlayan Elif Hanım “hastalığa karşı tedavimi doktorların tavsiyeleri eşliğinde sürdürdüm. Günde 5 defa insülin iğnesi vuruluyor aynı zaman da özel bir beslenme programı uyguluyordum. Tüm bu önerilere harfiyen uymama rağmen yüksek olan şeker değerlerim bir türlü dengelenmiyordu. Yaşadığım sıkıntıları son bulmazken kendimi yorgun ve halsiz hissetmeye başlamıştım. Ayaklarımda yanmalar ve ağrılar olmaya başlamıştı.”

    Modern tıp yöntemleri Elif Hanımı yalnızca daha büyük bir bilinmezliğin içine hapsetmişti. Yaşadığı sıkıntılar her gün biraz daha artan Elif Hanım kendisinden uzaklaşan hayata seyirci kalmıştı. Buna karşın hastalığa asla teslim olmayan Elif Hanım yeni bir umut aradı. Aradığı dermana şifalı bitkiler sayesinde kavuştuğunu söyleyen Elif Hanım “hastalığın teşhisinden bu yana gitmediğim doktor kalmadı. Gittiğim her kapı daha büyük bir imkansızlığa açıldı. Hastalığı bir ömür taşımam gerektiği söylendi. Buna karşın yılmadım ve bir umutla şifa aramaya devam ettim. Şifalı bitkilerle tanışmam ise Hastaların Dilinden programı sayesinde oldu. Diasil Set ile bu hastalığı yenen hastalar bana umut oldu ve vakit kaybetmeden merkezinize geldim.”

    Dr. Ömer Coşkun Sağlıklı Yaşam Merkezi’mize gelen ve tedavisinde şifalı bitkilerden faydalanmaya başlayan Elif Hanım sağlıklı bir hayatın ilk adımını şifalı bitkileri tercih ederek attı. Kendisine önerilen şifalı bitkileri muntazaman ve öneriler eşliğinde kullandığını vurgulayan Elif Hanım “şifalı bitkiler sayesinde hayatımdaki bir imkansızlığı aştım. Ömer Beyin önerisi ile şeker hastalığına karşı kullandığım Diasil Set sayesinde hastalığın neden olduğu tüm sıkıntılar son buldu. Etkilerini kullanmaya başladığım ikinci haftadan itibaren hissettiğim şifalı bitkiler sayesinde ağız kuruluğu ve ayaklarımda yanmalar ortadan kalktı. Geçen zaman içinde artan vücut direncim ile halsizlik ve yorgunluktan eser kalmadı. Yaşadığım bu değişim kendisini düzenli olarak gittiğim kontrollerde de kendisini gösterdi. Son yapılan tahlillerde HbA1 C değerlerim 6,7 çıktı. Bu gerçekten inanılmaz. Artık bu hastalığı yenmeye çok yakınım.”

    Merkezimize kontrol için 16 Mart 2012 tarihinde gelen Elif Hanım görenleri kıskandıracak kadar sağlıklıydı. Yüzünde gülümsemenin eksik olmadığı Elif Hanım “ben şifalı bitkilerin çok faydasını gördüm. Herkese şifalı bitkileri gönül rahatlığı ile kullanmalarını tavsiye ediyorum. Ömer Beye bizi şifalı bitkilerle buluşturduğu için çok teşekkür ederim. Allah, Ömer Beyden razı olsun.”

Yorum bırakın